Melkior s-a deschis și în Timișoara

Weekendul acesta am făcut o întâlnire mai mult sau mai puțin planificată cu bloggerițele din Timișoara + Lorena (Arad) și am ieșit la o cafea. Apoi, am zis că trebuie să facem cât de cât turul și mai ales.. să ajungem la Melkior. Știam că se deschisese de curând, dar nu am apucat să intru decât o singură dată, în treacăt. 

Magazinul este în Iulius Mall, undeva între Marionnaud și The Body Shop. Este micuț, dar găsiți în el cam tot ce v-ați putea dori. Fetele de acolo sunt foarte prietenoase și gata să vă arate sau să vă explice despre produse. 




Auzisem de ceva vreme de ei, dar înainte să apară în Tm nu comandasem nimic pentru că doream să încerc fizic produsele lor. Ei bine, acum am apucat să fac și câteva swatch-uri, și să văd "pe viu" culorile de pe site. 

La prima vizită am pus mâna rapid pe un ruj care mă tenta, iar de această dată am fost întâmpinată de fete cu un cadou care mi-a mărit apetitul pentru produsele lor. Am deja pe listă cake liner-urile care mi se par o invenție foarte faină și pe care abia aștept să le atașez paletei mele. 




Voi reveni curând și cu review-uri mai detaliate ale produselor Melkior pe care le am până acum. Meanwhile, dacă vă plac culorile și produsele de make-up, vă recomand să le faceți o vizită și să vă programați ceva timp de pierdut prin magazin, pentru că sunt mult de văzut. 
În plus, au constant, fie în magazinele fizice fie online promoții, deci merită aruncat un ochi și aici.

Voi ați încercat produsele Melkior? Care sunt preferatele voastre?

PS. Mulțumesc Lorenei pentru imagini (eu am uitat complet să iau aparatul foto cu mine -_-)
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes