Me, myself & I - sau viața în ultima vreme..

În ultima perioadă am cam absentat de pe blog (sorry!) așa că am zis ca înainte să încep în forță cu review-uri la produse de care am promis că vă voi povesti, să vă spun și ce s-a mai întamplat cu mine și ce m-a ținut departe de lumea blogging-ului. 

În ultimele 3 săptămâni am avut fie de predat variantele finale ale tuturor proiectelor din primul semestru, fie de dat examene care, în sesiunea asta, au fost cam 9 la număr. A fost cam cea mai grea sesiune de până acum și stresul și-a cam spus cuvântul atât asupra stării de spirit cât și asupra pielii mele. Din fericire, am găsit o variantă de relaxare numai bună: Cum în Timișoara s-a deschis o cafenea(?) tare draguță, plină ochi cu pisici - și care se numește bineînțeles, "La Pisici",  am zis că aș putea suplini lipsa micii creaturi în viața mea de zi cu zi printr-o vizită acolo. M-am simțit excelent, așa că, de acum, când mă simt stresată mă voi duce la o "terapie cu pisici" - are efect instant ^_^.


Am auzit între timp și de un Melkior deschis în Iulius Mall. Abia azi am apucat sa trec pe acolo, dar nu am avut destul timp să văd exact ce se întâmplă. Oricum, voi reveni cu informații după ce le fac o vizită și apuc să și swatch-uiesc câteva produse care îmi fac de mult cu ochiul. 

Acum că am o scurtă vacanță (cam vreo săptămână și ceva) am în plan (pe lângă câteva postări) și să citesc câteva cărți de care tot zic că mă apuc. Am făcut primul pas totuși: am cărticica printată și am luat și câteva gogoși să-i țină companie. 
În drum spre casă am oprit și la Paula's Choice de unde am luat tratamentul cu retinol (mini) pentru că mi s-a părut într-adevăr foarte fain și nu aș vrea să-mi mai lipsească din rutina de îngrijire. 


Dacă vă plac genul astea de postări, în care vă mai povestesc și despre ce se mai întâmplă cu mine - în afara review-urilor - let me know! :)
Sper să mă scuzați pentru calitatatea pozelor, dar le-am luat pe cele de pe instagram, pentur că nu am apucat să fotografiez nimic altceva în ultima perioadă. Also, dacă vreți să dați de mine și pe insta, găsiți link-ul in partea dreaptă! 

Voi ce ați mai făcut în ultima perioadă?
Share:

4 comments :

  1. Vreau si eu la pisiiiici,:) zi poate mergem in vacanta asta prin oras :-D

    ReplyDelete
  2. Vreau si eu la pisiiiici,:) zi poate mergem in vacanta asta prin oras :-D

    ReplyDelete
  3. Yeees!!! Super faina postarea :D

    ReplyDelete
  4. Yeees!!! Super faina postarea :D

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes