NovoPhane Energisant - Review

Să scriu despre îngrijirea podoabei capilare nu e tocmai punctul meu forte, poate și pentru că până de curând am fost destul de constantă în alegeri. Dar iată că scalpul meu a dezvoltat ceva sentimente de aroganță și m-a împins și spre tărâmuri mai noi când vine vorba de îngrijirea părului. 

De mai mult de un an am tot folosit același șampon pentru volum de la Yves Rocher - care își făcea treaba foarte bine - și de care v-am povestit la un moment dat aici. Ei bine, după cum vă povesteam, scalpul meu s-a năzurit, și după luni bune de prietenie cu șamponul YR, am început să fac un fel de mătreață și să mi se irite pielea. 

De voie, de nevoie, am ajuns deci în punctul în care să întind mâna și după alt șampon. Cum relativ de curând fusesem la Beauty Bloggers Meeting Timișoara - și primisem șamponul NovoPhane Energisant de la ACM, am zis că e numai bine să încep cu el. 

Este un șampon energizant - recomandat părului fragil și lipsit de strălucire. Nu scrie pe el anti-mătreață niciunde, dar eu am dezvoltat la un moment dat convingerea că dacă vrei să rezolvi o problemă a pielii, e mai eficient să folosești produse ușoare fără ingrediente mai iritante sau mai active decât poate ea duce. 


Revenind acum la șampon.. L-am folosit ceva mai mult de o lună - cam de 2 ori pe săptămână. Nu pot spune că m-a scăpat de mătreață după prima utilizare, dar o oareșce descreștere a ei am văzut. L-am folosit în continuare - fără balsam, ulei sau măști - iar după săptămâna a 2-a de utilizare scalpul meu era chiar ok. Nu îl simțeam încărcat nici în a 3-a zi după spălare. 

Ce-i drept, de fiecare dată după ce depuneam efort - sport mostly - îmi clăteam părul bine, pentru a scăpa de orice urmă de transpirație. 
După spălare aveam o senzație de păr fresh - care de obicei se menținea cel puțin o zi. Am început să folosesc balsam abia după vreo 3 săptămâni de utilizare - dar doar o dată la 2-3 spălări și nu am avut probleme să mi se încurce părul. 

Așa, să recapitulăm ca am impresia că am pus informația un pic alandala: 
  • în timp mi-a calmat scalpul și am scăpat de problemele cu mătreața
  • părul se simte fain, ușor și nu se încurcă
  • nu oferă un volum fenomenal, dar nici nu pleoștește părul - în privința asta, rezultatul depinde mai mult de cum vă țineți părul prins, ce activități aveți etc. 


Vine într-un flacon de 200 ml, iar dozarea este destul de ușoară. Este incolor, iar textura este lichidă - dar îndeajuns de densă pentru a nu vă scăpa printre degete. Face spumă ok - iar dacă vă spălați frecvent părul, o singură șamponare este îndeajuns. 

Pentru părul meu mediu spre lung - aproape proaspăt tuns defapt  - folosesc cam.. o lingură de șampon, sau un pic mai mult. Având în vedere că nu-l folosesc singură (my boyfriend also enjoys it) mai am doar un pic în sticluță - lucru nu tocmai îmbucurător. Spun asta pentru că o concluzie finală ar fi că mie chiar îmi place șamponul NovoPhane - și intenționez să îl recumpăr cât de curând. 

Și că tot a venit vorba de cumpărat - prețul este undeva între 24 si 30 de lei - nu prea mult, nu foarte puțin, dar pe deplin meritat. Se găsește în farmacii, iar dacă vreți ceva mai multe informații găsiți și pe site-ul celor de la Magnifique Skin.

Voi l-ați încercat? Ce fel de șampoane preferați de obicei?
Share:

1 comment :

  1. Nu L-am încercat dar i-as da credit unui tub sa vedem cât de compatibile suntem

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes