Produse Terminate & Noutăți

Nu am mai scris un articol despre produsele terminate de foarte foarte mult timp..  înclin să spun că a trecut cam un an - dar am ca scuză faptul că am anunțat de-atunci că nu sunt tocmai persoana care să păstreze produsele consumate. 

Totuși, în ultima perioadă au avut loc tot felul de schimbări în rutina mea - am terminat și am început produse noi - unele pe care n-am apucat încă să le menționez pe blog, așa că sper ca un articol de acest tip să fie binevenit.

Cei 57 de ml. de cremă Eucerin Eczema Relief s-au cam terminat, iar părerea mea este cât se poate de clară. Este SOS-ul meu pentru piele iritată în momentul de față - hidratează extrem de bine și nu mi-a provocat coșuri sau alte probleme. Am vorbit de ea mai pe larg aici

A venit în locul ei crema Tolerskin de la Ivatherm, care a devenit "to-go"-ul meu după ce termin ora de fitness. Am ales-o pentru că știu că tenul meu se irită destul de mult de la efort combinat cu transpirație și prosoape, așa că am vrut ceva cât mai calmant și formulat special pentru tenul sensibil. O folosesc de câteva zile și so far, so good. Mi-a calmat pielea, se absoarbe rapid și nu mi-a cauzat nicio problemă. 


Serumul Hydrabio de la Bioderma a ajuns și el la final. L-am tot folosit dimineața, înainte de protecția solară pentru că îmi doream ceva ce hidratează, fără să crească timpul de absorbție a cremei cu SPF. V-am povestit și despre el câte ceva în articolul despre rutina mea de dimineață.

În locul lui a venit serumul GlykoLift de la Ivatherm, care are o textură muuult mai apoasă și se absoarbe parcă și mai repede. Lasă în schimb o senzație un pic lipicioasă pe ten - dar care dispare imediat ce aplic crema cu SPF. Intrând de foarte curând în rutina mea nu vă pot spune foarte multe despre efectele sale, dar este un serum anti-aging care promite un efect de lifting - așa că sunt tare curioasă de rezultatele pe care le voi avea după o folosire mai îndelungată. 

Crema Photoderm Max de la Bioderma este și ea o constantă în rutina mea de zi cu zi. Am mai terminat un flacon, iar altul nou așteaptă pe noptieră. E probabil cea mai bună cremă cu SPF pe care am folosit-o până acum, iar protecția de 42 UVA mă face să o recumpăr constant. Protejază foarte bine de radiațiile solare și nu lasă reziduri albe pe piele. Rămâne în schimb un aspect dewy, care pe mine nu mă deranjază deloc. Totuși, dacă nu vă atrage acest aspect, am înțeles că se poate rezolva "problema" cu o pudră matifiantă bine plasată. 


La partea de creme de corp - eu sunt o adevărată consumatoare. Numai ce am terminat un produs de 400 ml de la Eucerin - Daily Replenishing Body Lotion. Este o loțune ușoară, ce se absoarbe destul de rapid și nu lasă niciun film pe piele. Nu are alcool sau parfum, așa că fericire pe mine. Costa cam 45 de lei pe iHerb (din cate îmi amintesc) și probabil o voi recumpăra - imediat ce se va rezolva problma cu coletele ajunse la poșta vamală. 

În locul ei au ajuns cremele DopoBronz de la Rougj și sorbetul cu Mojito de la The Body Shop. Despre prima v-am povstit deja aici și vă pot spune cu mâna pe inimă că este crema de corp perfectă pentru vară: intră repede în piele și după ce trec primele 5-10 secunde dispare orice urmă de senzație lipicioasă. Lovely I'd say.
Sorbetul de la TBS miroase genial, dar nu sunt încă foarte convinsă că mă împac cu textura de gel. 


Pam pam.. am ajuns și la podoaba capilară. Aici s-a terminat șamponul de la ACM - NovoPhane Energisant de care v-am povestit în acest articol, și a intrat în scenă șamponul pentru folosire frecventă de la Rougj. Ei bine, nu-l folosesc eu tocmai frecvent (tot o dată la cam 4 zile simt nevoia să mă spăl pe cap) dar își face treaba foarte ok. Curăță bine (inclusiv când folosesc ceva mai multe produse de styling) și nu mi-a provocat mătreață - ceea ce-i mare lucru știindu-mi scalpul. 

La partea de balsam de păr, am renunțat la cel pentru volum de la Nivea - înainte să termin flaconul - pentru că mi s-a părut că părul meu s-a încâlcit cam mult în perioada în care îl foloseam. Nu ne-am înțeles cum trebuie (deși aveam așteptări mari, având în vedere cât mi-au plăcut alte produse Nivea) așa că locul lui a fost luat repejor de un balsam de păr grecesc. 
Ei bine, întâmplarea face ca acesta - Orzene cu bere - să fie cel mai fain balsam de păr pe care l-am folosit până acum. Îmi hidratează părul extrem de bine fără să-i reducă din volum, sau să-l îngrașe mai repede. E un produs care merită cu siguranță un review separat, iar după ce voi afla cum puteți da de el, promit să revin cu detalii. 


La partea de make-up nu am multe noutăți, tocmai pentru că fiind vară nu folosesc multe produse. Am terminat o miniatură de mascara They're Real de la Benefit - care a fost absolut fenomenal. Alungește genele, nu le lipește și, extrem de important, nu se clintește ore întregi. Defapt, nu e tocmai ușor de dat jos nici la demachiere, dar cu un pic de răbdare și un bob de cleanser Clinique, treaba e rezolvată.

În locul ei a aterizat mascara-ul de la Rougj - Mascara Back Extreme Volume care a ajuns repede și între favorite. Îmi place enorm pentru că nu lipește genele, iar dacă vă opriți după primul strat arată extrem de natural, dar oferă un boost fain. Intenționez să revin cât de curând și cu niște poze, pentru că este un produs foarte mișto. 

Cam acestea ar fi produsele terminate, precum și produsele noi care le-au luat locul.
Le-ați încercat? Ce părere aveți despre ele?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes