Fashion - OTD noiembrie

Nu știu cum este pentru voi, dar la mine, weekend-ul este momentul în care reușesc să ies în oraș, să scriu articole, să pregătesc imaginile pentru blog etc. 
În weekendul ce a trecut am reușit și să ies la o cafea cu Verra și am profitat de moment (și de temperatura nu tocmai scăzută) și pentru a face câteva fotografii. 



Știu că nu sunt tocmai ceea ce ați numi model - mai ales la cei 155 de cm ai mei, but hey, fashion is for all - și eu mă chinui constant să găsesc haine potrivite și persoanelor mignione - lucru nu tocmai ușor la noi în țară. Am văzut câteva modele făinuțe pe Asos - la categoria Petite, dar încă nu m-am încumetat să fac o comandă. 
Până una - alta vă arăt cu ce am reușit să mă descurc de aici - cu ajutorul croitorului, cu un pic de noroc și tot așa. 




Pentru prima dată în mult timp am stat și în fața camerei, așa că iată, într-un final - îmi arăt mai clar fața pe blog. Nu am cea mai fancy ținută - sunt adepta confortului vestimentar înainte de toate, dar combinația de verde peste verde mi se pare că dă foarte bine. 

În plus, puloverul galben - verzui m-a cucerit din primul moment în care l-am văzut pe site-ul Reserved. Am profitat atunci și de National Glamour Day și l-am comandat rapid. 

E incredibil de confortabil și chic, iar dacă aș reuși să stăpânesc mai bine și funda care îl ține strâns sub talie ar fi perfect. 



All in all, mi-a plăcut experiență - și mă gândesc să o mai repet cândva - mai ales că vremea tomnatică, noile pahare starbucks și apariția seturilor de Crăciun mă îndeamnă să ies din casă. Gata, încă o poză și mă duc să pregătesc un articol despre seturile care mi-au atras atenția sezonul acesta.



Geaca - C&A     Pulover - Reserved     Blugi - Lee Cooper     Botine - Benvenuti     Ochelari - Bergman      Eșarfă - No name


Let me know dacă vă plac articolele de tipul acesta - și dacă ați vrea să mai vedeți altele pe blog.
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes