Chestiuni de băgat la stomac: Solaris și Colțul Românesc

Vă povesteam pe facebook cum întâlnirea mea cu produsele de la Colțul Românesc m-au făcut să îmi doresc să redescopăr cât mai multe branduri autohtone, sau pur și simplu să consum mai mult de la ele. 
Și pentru că nu vreau să vă povestesc despre branduri fără a vă arăta și relația mea cu ele (și pentru că sunt o gurmandă) am decis să continui seria articolelor despre sănătate și cu o parte care are mai multă grijă de stomac. 


Nu am fost niciodată o adeptă a dietelor prezentate în fel de fel de reviste, iar principiile care mă ghidează sunt destul de simple: mănânc în funcție de activitățile sportive (și din punct de vedere al cantității și al orei mesei) și de ceea ce îmi cere corpul. Nu exagerez cu semipreparatele (decât în perioada predărilor, guilty!) 

Încerc pe cât posibil să apelez la legume și fructe proaspete, dar nu zic nu unei prăjituri din când în când. Iar dacă pot, înlocuiesc tot timpul zahărul procesat cu mierea, bomboanele cu fructe uscate, aleg produse fără zahăr adăugat etc. 


De obicei micul dejun este acea masă pentru care nu am timp să pregătesc mare lucru (decât dacă fac asta cu o seară înainte), așa că am ajuns să apelez la variante care cer foarte puțin timp, dar care mă ajută să fiu ok până spre orele prânzului: astea înseamnă măciniș, chia sau diverse tipuri de fulgi. 
Adaug un pic de lapte vegetal, miere, fructe și unt de arahide neîndulcit și gata - micul dejun perfect. 


Pentru deliciul din poza de mai sus am pus doar un amestec de seminte de chia și musli cu caju și fructe uscate de la Solaris, un pic de lapte de migdale și unt de arahide, iar la final am "tapetat" totul cu banane și un pic de miere.

Am încercat și variante cu alte tipuri de fructe, sau alte combinații de fulgi, iar rezultatele au fost mereu delicioase - motiv pentru care I'm sticking with Solaris și Colțul Românesc pe perioadă lungă. Dacă nu mă credeți, aruncați un ochi pe instagram - am început să salvez în highlight-ul de "food goodies" ce mai mănânc bun. 


În alte dimineți am făcut combinații și mai simple: banane cu unt de arahide fără zahăr și miere. Dacă o aveam la îndemână pe cea cu nucă și propolis de la Colțul Românesc, combinația era perfectă. 

Oricum, despre mierea aia chiar vroiam să vă povestesc un pic. Nu pentru că aș considera eu că mierea lor este mai bună decât cea scoasă de bunici sau părinți din proprii stupi, ci pentru că nu toți avem parte de luxul de a avea la îndemână proprii faguri delicioși. În plus, motivele pentru care eu tot pun comenzi la ei, țin de varietatea mare de produse numai bune de băgat la stomac, pe care le găsesc pe site și de prețul foarte bun (deseori mai mic decât în hypermarket)



În poza de mai sus am "scos la vedere" doar o parte dintre combinațiile mai puțin obișnuite: miere cu cafea, cu cacao, nucă, chimen sau scorțișoară. Între timp am pus mâna și pe cea cu ghimbir, care este absolut delicioasă în salate sau mâncare chinezească. Iar cea cu chimen, știu că sună straniu, dar este una dintre preferatele mele. 

Pe cea cu cacao o folosesc cu spor în loc de Nutela în clătite, iar cea cu nucă.. ei bine, ea este mâncată cu lingurița direct din borcan, fără niciun fel de concesii. Nu vă bat la cap cu extrem de multe detalii, dar vă las link, să vedeți care dintre minunății vă atrage.


Ciocolata cu lavandă de mai sus nu mai e de mult, dar a făcut parte dintr-un set delicios cu lavandă care mi se pare că are un raport foarte bun calitate-cantitate-preț. Și pentru că tot menționez seturile, să știți că sunt o mulțime de combinații la categoria cadouri - și există incluziv varianta de personalizare. Pe mine mă tentează mult să apelez la ei pentru un cadou pentru a mea mamă (care nu-mi știe blogul și nu va afla înainte de vreme).

Dacă ați ajuns anul acesta pe la Untold, sigur i-ați văzut pe acolo, cu tricouri faine și voie bună. Iar dacă nu, în Timișoara le găsiți produsele în Reciproc, iar online găsiți de toate la ei pe site



Nu insist mai mult (dar vă răspund cu mare drag la orice mesaj) și vă las cu dulcele de azi: pâine cu miere de salcâm și miere de pădure, și cu imaginea următorului mic dejun. 
Spuneți-mi în comentarii ce vă face cu ochiul, și la următoarea comandă promit să pun deoparte un borcan cu dulce pentru una (sau unul) dintre voi :)
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes